ဟိုးေရွးေရွးတုန္းက
နတၳိကၽြန္းဆိုတဲ့ ကၽြန္းႀကီးတစ္ကၽြန္းရွိသတဲ့။ အဲသည္ကၽြန္းႀကီးရဲ့ ထူးျခားခ်က္က ဘာမွမရွိတဲ့
သူ႔ကို လူခ်မ္းသာလို႔သတ္မွတ္ၿပီး ပိုင္ဆိုင္မႈအမ်ားႀကီး ရွိခဲ့သူကို သူဆင္းရဲလို႔ သတ္မွတ္ထားၾကတာေပါ့။
အဲသည္ နတၳိကၽြန္းႀကီးမွာ ေရာင္း၀ယ္ေဖာက္ကားၾကတဲ့အခါ ေငြကိုအသံုးမျပဳၾကဘဲ မရွိမႈကိုသာ
တန္ဖိုးသတ္မွတ္ၿပီး အသံုးျပဳၾကသတဲ့။
ကိုယ္၀တ္ခ်င္တာရွိရင္
မရွိမႈနဲ႔သာ ေပး၀ယ္၀တ္ၾကရတယ္။ ကိုုယ္စားခ်င္တာရွိရင္လည္း မရွိမႈနဲ႔သာ ေပး၀ယ္စားၾကရတယ္။
ေျခနင္းစၾကာ၊
စီးေတာ္ယာဥ္၊ အိမ္ေဂဟာ၊ မဥၨဴသကနတ္ပန္း ထမင္းအေဖ်ာ္ကစ စည္းစိမ္အားလံုးကို မရွိမႈနဲ႔သာ
ေပး၀ယ္ၾကရသတဲ့၊ မရွိမႈတန္ဖိုးမ်ားေလေလ ဇိမ္ခံပစၥည္းေကာင္းေကာင္း ရေလေပါ့။
ဥပမာ
- ပန္းသီးတစ္လံုး စားခ်င္တယ္ဆိုရင္ ေဒါင္းေတာင္မပါတဲ့ ကေလာင္တစ္လက္ ေပးမွရၿပီး စိန္နားကပ္တစ္ရန္
ဆင္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ မ်က္ရည္မထြက္တဲ့ မ်က္လံုးတို႔၊ ရယ္သံမပါတဲ့လည္ေခ်ာင္းတို႔ ေပး၀ယ္မွ
ရႏိုင္ရဲ႕။ အသိဉာဏ္မရွိတဲ့ ဦးေႏွာက္တို႔၊ သတၱိမရွိတဲ့ စိတ္ဓာတ္တို႔၊ ေမတၱာကင္းမဲ့တဲ့
ႏွလံုးသားတို႔ ဆိုရင္ေတာ့ တန္ဖိုးႀကီးႀကီး ပစၥည္းမ်ိဳးစံု ရႏိုင္တာေပါ့။
ဟိုတေလာတုန္းကေတာင္
အျမင္မရွိတဲ့ မ်က္လံုးနဲ႔ေပး၀ယ္မွရမယ့္ ေနာက္ဆံုးေပၚ အေတြးအေခၚ စာအုပ္တစ္အုပ္ကို ေမာင္းေၾကးနင္းခတ္ေၾကာ္ျငာသြားေသးတယ္။
(နားစည္မရွိတဲ့ နားရြက္တစ္ဖက္ ေပးမယ္ဆိုရင္ ဗ်ပ္ေစာင္းေကာင္းေကာင္း တစ္လက္ရႏုိင္ရဲ႕။)
တစ္ခါတေလ
နတၳိကၽြန္းႀကီးေပၚမွာ ၾကည့္ခ်င္ပြဲေတြျဖစ္တဲ့ ေျမ၀ိုင္းျပဇာတ္တို႔ တစ္ခန္းရပ္ထိုးဇာတ္တို႔၊
အလမၼာယ္ျပပဲြတို႔၊ မ်က္လွည့္လက္လွည့္တို႔ ေလးေတာ္တင္ပြဲတို႔ ၾကည့္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့
အသံမထြက္တဲ့ ပေလြတစ္လက္ ေပးခ်င္ေပး၊ ဒါမွမဟုတ္ အဓိပၸါယ္မရွိတဲ့ ေပထုပ္တစ္ထုပ္တို႔၊
အႏွစ္သာရမရွိတဲ့ က်မ္းႀကီးတစ္က်မ္းတို႔ ေပးၿပီးမွ ၀င္ၾကည့္ခြင့္ရသတဲ့။
အဲသည္
နတၳိကၽြန္းႀကီးေပၚမွာ ကၽြန္းသူကၽြန္းသားေတြ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ လမ္းမွာေတြ႕ၾက ရင္
ႏိုး ႏိုး ႏိုး၊ ဒါမွမဟုတ္ ေနာ့ ေနာ့ ေနာ့၊ ဒါမဟုတ္ နပ္သင္း နပ္သင္း နပ္သင္း-လို႔လက္အုပ္ကေလးေတြခ်ီၿပီး
ႏႈတ္ဆက္တတ္ၾကသတဲ့။
အဲဒီကၽြန္းႀကီးေပၚမွာ
ကဗ်ာစာဆိုမိသားစုလည္း ေရွးပေ၀ဏီကတည္းက ေနထိုင္လာခဲ့ၾကတယ္။ ကဗ်ာစာဆိုမွာ ေႏြမိုးေဆာင္းပန္းေတြအၿမဲပြင့္တဲ့
ဥယ်ာဥ္ႀကီးေတြ၊ သစ္သီးၿခံႀကီးေတြ၊ ေရလိႈင္းေတြ၊ အုန္းပင္တန္းေတြနဲ႔ လွပတဲ့ ပင္လယ္ကမ္းစပ္ေတြ၊
မိုးတိမ္ေတြ၊ လေရာင္ေတြ၊ ေရွးေဟာင္းအႏုပညာ အေမြအႏွစ္ေတြ မေရမတြက္ႏိုင္တဲ့ သယံဇာတေတြ
ပိုင္ဆိုင္ထားေလေတာ့ နတၳိကၽြန္းႀကီးေပၚမွာ သူ႔ဘ၀ဟာ အဆင္းရဲဆံုး ျဖစ္ေနေတာ့တာေပ့ါ။ ေနာက္ၿပီး
ကဗ်ာစာဆိုအတြက္ ပိုၿပီးကံဆိုးေနတာက ကဗ်ာစာဆိုမွာ ကိုယ္လက္အဂၤါေတြ၊ ခံစားခ်က္ေတြ၊ အကုန္လံုး
ျပည့္စံုေနတာပဲ၊ အဲဒီလို အကုန္လံုး ျပည့္စံုေနေလေတာ့ မရွိမႈနဲ႔ ေပးမွ လိုတာ၀ယ္လို႔ရႏိုင္တဲ့
နတၳိကၽြန္းႀကီးေပၚမွာ ကဗ်ာစာဆိုအတြက္ အခက္အခဲပိုၿပီး ႀကီးမားေနေတာ့တာေပ့ါ။
(သိပ္မၾကာခင္ကလည္း
အသည္းတစ္ျခမ္း။ ေက်ာက္ကပ္တစ္လံုးနဲ႔ ကိုယ္ခ်င္းစာတရား သံုးပံုႏွစ္ပံုမရွိတဲ့ သေကာင့္သားတစ္ေယာက္က
နတၳိကၽြန္းႀကီးရဲ႕ တစ္ပင္တိုင္မင္းသမီးေလးအတြက္ ၾကင္ယာေတာ္အျဖစ္ ေရြးခ်ယ္တင္ေျမွာက္ခံရတယ္။)
ဒီလိုနဲ႔
ကဗ်ာစာဆို မိသားစုဟာ မကုန္ခမ္းႏိုင္တဲ့ ပစၥည္းေတြနဲ႔ နတၳိကၽြန္းႀကီးေပၚမွာ ဆင္းဆင္းရဲရဲ
ေနလာလိုက္တာ တစ္ေန႔က်ေတာ့ အပူအေအးမညီမွ်ၿပီး သူ႔သားကေလး မက်န္းမမာျဖစ္ရွာပါေလေရာ။ ကေလးက
ေခ်ာင္းေတြဆိုး၊ ႏွာေတြစီး၊ ကိုယ္ေတြပူၿပီး၊ အဖ်ားတက္လာလိုက္တာ ကဗ်ာစာဆိုရဲ႕ ရင္ေသြးေလးကို
သမားေတာ္ႀကီးဆီ အပ္ႏွံဖို႔ ႀကံဳလာရၿပီေပါ့။
သမားေတာ္ႀကီးကလည္း
ေဆးဖိုး၀ါးခ အေနနဲ႔ မရွိမႈတန္ဖိုးမ်ားမ်ားေပးမွ ကုသေပးေလေတာ့ ကဗ်ာစာဆိုနဲ႔ သူ႔အိမ္သူတို႔ဟာ
မရွိမႈကို သူတို႔ေဂဟာအႏွံ႔ လိုက္ၿပီးရွာၾကသတဲ့။ ကဗ်ာစာဆိုရဲ႕ ဇနီးသည္ကဆို တဗ်က္ေတာက္ေတာက္နဲ႔
-
''ဒုကၡပါပဲေတာ္
မရွိမႈကို တစ္အိမ္လံုးရွာတာလည္း ႏွံ႔ေနၿပီ။ မရွိမႈဆိုလို႔ေတာ့္ရဲ႕ အေရာင္မရွိတဲ့ ပုဆိုးတစ္ထည္နဲ႔
မီးစာမရွိတဲ့ မီးအိမ္တစ္လံုးရယ္ သည္းႀကိဳးမရွိတဲ့ ဖိနပ္တစ္ရန္ပဲ ေတြ႕တယ္ရွင့္၊ ဒီေလာက္နဲ႔ေတာ့
သမားေတာ္ႀကီးက ေဆးကုေပးမွာ မဟုတ္ဘူး။ ဘယ္လိုလုပ္ၾကမလဲ''
''ဟုတ္ပ
ရွင္မရယ္၊ သမားေတာ္ႀကီးက ဒီေလာက္နဲ႔ေတာ့ ရမွာမဟုတ္ဘူး။ အ႐ိုးမရွိတဲ့ ေျခေထာက္တို႔၊
လွ်ာမရွိတ့ဲ ပါးစပ္တို႔၊ မ်ိဳးဥမရွိတဲ့သားအိမ္တို႔ ခံုညင္းေစ့မရွိတဲ့ ဒူးေခါင္းတို႔ေပးမွ
ရမွာ၊ ဘယ္လိုလုပ္ရပ''
ကဗ်ာစာဆိုရဲ႕
ရင္ေသြးေလးကလည္း ကိုယ္ေတြ တျဖည္းျဖည္း ပူျခစ္ေတာက္လာေတာ့ ကဗ်ာစာဆိုဟာ ဘာမွ စဥ္းစားမရႏိုင္ေတာ့ဘဲ
ကဗ်ာေရးတဲ့ သူ႔ညာလက္ေခ်ာင္းေတြကို ဓားထက္ထက္နဲ႔ ခုတ္ျဖတ္ခ်လိုက္သတဲ့။
ဒီေတာ့မွ
''ကဗ်ာေရးစရာမရွိတဲ့လက္'' ကိုေပးၿပီး သူ႔သားေလးကို ေဆးကုေပးႏိုင္ေတာ့မွာမို႔ ပီတိနဲ႔
သူတို႔လင္မယား သမားေတာ္ႀကီးဆီ အေျပးအလႊား ထြက္ခြာလာခဲ့ၾကတယ္''
အာမခံခ်က္မရွိတဲ့
ၾကယ္ေတြဟာ လေရာင္မရွိတဲ့ တိမ္တိုက္ေတြကို ေဖာက္ထြင္းၿပီး အနာဂတ္မရွိတဲ့ နတၳိကၽြန္းဆီကို
ထုိးဆင္းလာၾကၿပီ။ ။ (မိုဃ္ေဇာ္/ ဆယ္ေက်ာ္သက္မဂၢဇင္းမွ)
0 comments:
Post a Comment